top of page

Varaus- ja
peruutusehdot

Asiakastyytyväisyys

Aikaa varatessa huomioithan alla olevat varaus- ja peruutusehtomme. 

Ajanvarausten peruutukset ja siirrot tulee tehdä viimeistään 24 tuntia ennen varattua aikaa. Mikäli peruutus tai ajan siirto tehdään alle 24 tunnin varoitusajalla, pidätämme oikeuden veloittaa 50 % palvelun hinnasta (siirretyllä ajalla ei ole enään erillistä siirto- tai peruutusoikeutta, vaan tällöin veloitamme palvelusta 100% hinnan). 

Mikäli asiakas ei saavu paikalle tai aikaa ei ole peruutettu varausehtojen mukaisesti, perimme palvelusta 100% hinnan.

 

Peruuttamattomista maksuttomista konsultaatiokäynneistä veloitamme 150€, mikäli aikaa ei ole peruutettu varausehtojen mukaisesti viimestään 24 tuntia ennen varattua aikaa. 

 

Sairastapauksissa ajansiirron tapahtuessa alle 24 tuntia ennen varattua aikaa, ajanvarausta on mahdollista siirtää kerran ilman lisämaksua, kuitenkin niin että uusi aika on sitova (siirretyllä ajalla ei ole enään erillistä siirto- tai peruutusoikeutta, vaan tällöin veloitamme palvelusta 100% hinnan). Muissa tapauksissa noudatamme edellä mainittuja peruutusehtoja.

​​

Huomioithan, että mikäli myöhästyt ajanvarauksestasi enemmän kuin 15 minuuttia, saatamme joutua siirtämään tai perumaan aikasi, jolloin veloitamme 50% varatun palvelun hinnasta.

Voit muuttaa tai peruuttaa aikasi maksutta varausvahvistuksessa olevan linkin kautta 24 tuntia ennen varattua aikaa.

 

Huomioithan, että ajanvarausten muutokset tulee suorittaa joko puhelimitse tai sähköpostilla. Emme vastaanota Instagramin tai tekstiviestien välityksellä tehtyjä peruutuksia. 

Voit olla meihin yhteydessä soittamalla numeroon 010 319 7480 tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info@northernskin.fi.

Haluamme varmistaa, että olet tyytyväinen palveluihimme ja tuotteisiimme. Mikäli jokin asia ei vastaa odotuksiasi, otathan rohkeasti yhteyttä. Vaikka emme hyvitä mahdollista tyytymättömyyttä rahallisesti, käsittelemme kaiken saamamme palautteen huolella ja pyrimme löytämään ratkaisun, joka parhaiten vastaa tarpeitasi. Mikäli tyytymättömyyteen on oikeat perusteet, pyrimme korjaamaan tilanteen esimerkiksi korjaavalla toimenpiteellä.

Kaikki asiakkaamme ovat lainmukaisesi potilasvakuutettuja. Lisäksi yksityisen terveydenhuollon asiakkaille kuuluu myös potilasasiamiehen tuki, joka voi tarvittaessa auttaa asiakkaan oikeuksiin ja asemaan liittyvissä asioissa. Lisätietoja saat ottamalla yhteyttä klinikaamme. 

bottom of page